poniedziałek, 29 września 2014

Zapiekanka z kurczakiem czyli pomysł na obiad inaczej :D

Dziś po treningu naszło mnie aby coś wykombinować innego do jedzenia :D Totalna improwizacja :D ale uważam że jak najbardziej udana i napewno jeszcze powtórzę z innymi dodatkami :D Dodatkowo nada się także po treningu  :D
Po skończeniu wiadomo prysznic a w piekarniku robi się jedzonko :D ja dla mnie idealnie :D


ZAPIEKANKA POMIDOROWA Z KURCZAKIEM
Składniki:
  • pierś z kurczaka
  • 120 g ugotowanego ryżu basmati (w moim wypadku nie dogotowałam go specjalnie wcześniej)
  • łyżka mąki w moim wypadku owsiana ale może być także gryczana albo pełnoziarnista
  • troszkę kukurydzy
  • brokuły
  • kawałek papryki
  • trochę kapusty kiszonej (u mnie surówka z dnia poprzedniego)
  • 2 białka jaj
  • jogurt grecki około 2 łyżek
  • przecier pomidorowy spora łyżeczka
  • ulubione przyprawy (u mnie oregano. czosnek granulowany, papryka)
Wykonanie:
Pierś z kurczaka kroimy w kostkę. Przyprawiamy. Odstawiamy. W tym czasie w misce mieszamy ze sobą białka, jogurt  i przecier :D Do tego dodajemy kurczaka, ryż, mąkę, kukurydzę i kapustę. Mieszamy dobrze wszystko razem i wkładamy do foremki . Ja użyłam sylikonowej jeśli nie macie użyjcie każdej innej ale wtedy wyłóżcie ją np. papierem do pieczenia. Na wierzchu układam pokrojoną w kostkę paprykę i troszkę brokułów :D Wkładam do piekarnika nagrzanego do 220-250 st. i piekę minimum przez 30-40 min :D
Możecie zjeść samo tak jak ja lub zrobić sos czosnkowy z jogurtu i ulubionych przypraw :D






SMACZNEGO!!!!

3 komentarze:

  1. Zapisuję przepis w zakładce :)! tylko czy Twoim zdaniem mogę zamienić ryż basmati na brązowy ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No pewnie że tak :D może być każdy inny :D

      Usuń
  2. Kusisz tym jedzeniem. Jeszcze o tak później porze! :D

    OdpowiedzUsuń