sobota, 27 września 2014

Wypad do IKEI :D

Tak jak wcześniej wspominałam udało mi się dziś wybrać w końcu do Ikei :D I jak to zawsze bywa nie ma takiej opcji abym wróciła stamtąd z pustymi rękami :D jechałam z zamiarem kupienia kilku gadżetów :D i w sumie jestem zadowolona z  dzisiejszych zakupów :D
Nie wiem jak jest z wami, ale ja mam bardzo dziwną manie robienia tam zakupów :D a mianowicie idąc przez sklep ładuje wszystko jak popadnie do koszyka nie myśląc o tym czy mi jest to w ogóle potrzebne.. i najlepsze.. dochodząc do kasy zaglądam do wózka a tam całaaaaa góra rzeczy i zaczyna się selekcja :D i często jest tak że z pełnego koszyka zostaje mi połowa :D z czego najbardziej cieszy się pewnie mój portfel i mąż :D bo często przywożę stamtąd masę niepotrzebnych pierdołek :D

 
Wracając do dzisiejszych zakupów jechałam tam z myślą kupienia bardziej kuchennych gadżetów :D

 


Z kuchennych rzeczy znalazły się w moim koszyku super formy sylikonowe :D które zdążyłam już przetestować i są super :D talerz, dwie tacki do robienia zdjęć hihihi :D nowe naczynko do zapiekania, mniejszy słoiczek który jest idealny na nocne owsianki z lodówki i zestaw małych słoiczków na przyprawy bo tych mam masę :D
Z rzeczy nie kuchennych wpadły dzisiaj : dywanik, świetnie wyglądające lusterko, półka, pudełka :D
Dodatkowo nie mogłam się oprzeć przecudnym mini kaktusom i przepięknie pachnącym świeczkom które już się palą przepełniając cały dom pomarańczowym i jeżynowym zapachem :D Pachnie jesienią :D
 

 
Tak wygląda foremka z bliska :D
 
 
I moje przyprawniki :D muszę kupić więcej :D
 
A wy lubicie jeździć do Ikei i wychodzić obładowane przeróżnymi rzeczami??:D


1 komentarz:

  1. Pewnie ze uwielbiam :D Ikea wymiata :D ale nie mogę tam robić zakupów bo podobnie jak Ty kupuje masę rzeczy :D a kaktusiki widziałam jak ostatnio byłam i tez się zastanawiałam :D

    OdpowiedzUsuń