czwartek, 4 września 2014

Urodowo, bo nie tylko treningami człowiek żyje :D słów kilka o mojej codziennej pielęgnacji :D

Każda z Nas chce czuć się wyjątkowo w swoim ciele :D I nie tylko treningami człowiek żyje, każda z nas ma życie towarzyskie : znajomych, może partnera życiowego :D na co dzień ważna jest także pielęgnacja całego ciała. Dbamy o włosy, skórę, paznokcie :D Po prostu chcemy czuć się PIĘKNE :D a piękno dla mnie to nie tylko szczupła, wysportowana sylwetka, ale całokształt :D


Dzisiaj trochę o mojej pielęgnacji TWARZY :D od razu zaznaczam, że nie należę do osób, które otwierając swoją szafkę w łazience nie wiedzą w czym wybrać. Nie posiadam wielu kosmetyków do pielęgnacji twarzy. Tylko to co jest konieczne i nie testuje kilku produktów na raz, ponieważ nie widzę w tym większego sensu. Bo jak mam stwierdzić czy dany kosmetyk coś daje jeśli stosuje go nieregularnie :D Mam skórę normalną i mieszaną po trochu dlatego stosuje kosmetyki właśnie do takiego typu skóry :D

1. Normalizujący żel przeciwzmarszczkowy YOSKINE
Testuję go od około miesiąca może dłużej i jak na razie jestem zadowolona. Po użyciu nie mam uczucia ściągniecia skóry. Jest bardzo delikatny, nie pieni się za bardzo i ma przyjemny zapach. A dla mnie to bardzo ważne w kosmetykach :D dobrze usuwa lekki makijaż choć troszkę gorzej radzi sobie z makijażem oczu.


 
2. Szafirowy peeling przeciwzmarszczkowy  mikrodermabrazja YOSKINE
Jeden z lepszych peelingów jakie do tej pory stosowałam. Skóra po użyciu jest mięciutka, gładziutka i piękniutka :D na początku trochę zaczerwieniona jak po każdym peelingu, ale potem wszystko wraca do normy :D stosuje go raz w tygodniu :D



3.Płyn micelarny do demakijażu twarzy i oczu LIRENE
Na razie bez szału, usuwa makijaż oczu, straciłam prawie całą butelkę ale już raczej do niego nie wrócę.



4. Krem-nektar  nawilżająco-matujący na dzień i krem nawilżający sebo-normalizujący na noc DR IRENA ERIS
Godne polecenia. Spisują się tak jak powinny i jak zapewnia nas producent :D




5.Olejek arganowy BIELENDA
Mocno nawilżający i odżywiający :D ostatnio zakochałam się w olejku arganowym, jest uniwersalny iświetnie odżywia skórę :D



6. Olejek z awokado BIELENDA
Kosmetyk uniwersalny można używać do włosów, całego ciała i twarzy :D pięknie pachnie i super nawilża ale lepi się :D





I to by było na tyle jak widzicie nie ma tego wiele. Same konieczności według mnie :D Może wy posiadacie większą kolekcję ode mnie?? :D

Na zakończenie pamiętajcie przede wszystkim, że każda z Nas jest na swój sposób piękna, i to czy mamy szczesciopak czy też nie, czy potrafimy wziąć do przysiadu setki kilogramów czy nie to wszystko nie jest ważne.. ważne żeby czuć się dobrze  i pięknie z samym sobą w swojej głowie. Żeby akceptować siebie i być pewną siebie :D
Bo pewna siebie kobieta to piękna kobieta :D



6 komentarzy:

  1. Olejki z Bielendy za bardzo mi nie podpasowały, ale chyba skuszę się na ten płyn micelarny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A czemu ? :) nie sprawdziły sie?

    OdpowiedzUsuń
  3. ciesze sie ze tu trafilam, blog zapowiada sie rewelacyjnie <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) miło mi to słyszeć. :D dopiero sie rozkręcam powoli :)

      Usuń
  4. Bardzo ciekawa pielęgnacja, rzeczywiście nie ma tego dużo, ale to właśnie jest fajne :) Ja również stawiam na jakość a nie ilość. Zaciekawił mnie ten olejek arganowy, słyszałam, że ma wiele zastosowań więc może się zaopatrzę w niego i będę używać zamiast kilku innych kosmetyków:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Minimalizm jest najlepszy :D przynajmniej wiem że wszystko wykorzystam w czasie i nie straci daty ważności i nie mam problemu co użyć :D olejki arganowe są uniwersalne i moim zdaniem to jest ich zaleta masz jeden kosmetyk do ciała i włosów :D

      Usuń