niedziela, 28 września 2014

Upiecz dziś, zjedz jutro :D

Krótki post na wieczór przed Master Chef :D Chciałam wam co nieco pokazać na czym polega właśnie moja organizacja :D Wiedząc że jutro rano muszę wcześnie wstać i że będę mieć trening około godziny 11 przygotowuje posiłki już dziś :D oba tym samym sposobem czyli w piekarniku :D i jednocześnie :D
Na śniadanie bananowa owsianka pieczona z serkiem wiejskim nadziana masłem orzechowym i jeżynami :D moim drugim śniadaniem będzie placek owsiany z malinami który jednocześnie będzie posiłkiem przedtreningowy :D Przygotowanie zajmuję chwilkę, a potem samo się robi :D Oszczędzamy według mnie sporo czasu :D




BANANOWA OWSIANKA ZAPIECZONA Z SERKIEM WIEJSKIM NADZIANA MASŁEM ORZECHOWYM
Składniki:
  • 5 łyżek płatków owsianych
  • 1 łyżka siemienia lnianego
  • 1 łyżka nasion chia
  • 1 białko jaja ubić
  • serek wiejski 100 g odsączyć bardzo dobrze ze śmietanki lub spokojnie można zastąpić twarogiem półtłustym :D
  • 1 łyżka mąki migdałowej
  • pół banana
  • szczypta proszku i sody
  • łyżka masła orzechowego
  • parę jeżyn lub innych owoców :D można także pominąć i nie dawać żadnych
  • jakieś słodzidło jeśli lubicie bardzo słodkie
  • w moim przypadku odżywka którą również można pominąć
Wykonanie:
Płatki, siemię i nasiona chia zalewamy wrzątkiem tak żeby zakryło mieszankę i odstawiamy do całkowitego wchłonięcia :D następnie wrzucamy do blendera (można użyć ręcznego) serek, banana, mąkę migdałową, słodzidło, sodę i proszek i blendujemy na gładką masę :D Ubijamy białko :D dodajemy do masy i delikatnie łączymy :D wykładamy połowę do foremki na to masło orzechowe i reszta masy :D na wierzch układamy owoce jeśli się na nie decydujemy :D moje jeżyny zapadły się do środka :D pieczemy w piekarniku nagrzanym do 200-220 st. i pieczemy minimum 30 min ale myślę że dłużej :D


PLACEK OWSIANY Z MALINAMI
Składniki:
  • 50 g zmielonych płatków owsianych
  • 3 białka jaj
  • 100 g serka twarogowego
  • odżywki czekoladowa
  • szczypta proszku
  • maliny
Wykonanie:
Bardzo proste :D wszystko razem mieszamy wykładamy do foremki układamy maliny na wierzchu i pieczemy około 25-30 min w 200-220 st. :D
To mój posiłek przed treningiem :D zawiera białko i węglowodany :D Możecie pominąć odżywkę i dodać jakieś słodzidło i odrobinę kakao :D





Spróbujcie :D
Udanego wieczoru :D

3 komentarze:

  1. Ten pierwszy przepis mnie zaintrygował- nigdy czegoś takiego nie jadłam!a omlet wygląda pysznie :)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie zajadam :D smak bomba :D jest bardzo wilgotne :D dużo smaków banan, masło orzechowe, jeżyny :D omlet jest równie dobry bo bardzo często jem :D

      Usuń
  2. A czy ten omlet to jako jedna porcja? czy dzielisz ją sobie na więcej?

    OdpowiedzUsuń