piątek, 5 września 2014

Ulubieńcy sierpnia :D

 

Pierwszy post z cyklu ulubieńców :D Troszkę spóźniony, ale w końcu jest :D trochę tego jest, ponieważ nie mogłam się zdecydować :D ulubieńcy sportowi, żywieniowi i urodowi :D wszystkiego po trochu :D Nie przedłużając zaczynamy :D

ULUBIONY TRENING


Niezmiennie trening z obciążeniem :D moja ulubiona forma treningu nie tylko sierpniowa :D Ciężary to coś zdecydowanie dla mnie i uważam że kobiety nie powinny się bać obciążenia, nie staną się przez to "Pudzianowskim" :D


ULUBIONE ĆWICZENIE

 

Ćwiczenie angażujące całe ciało nie tylko nogi :D Przysiady :D wszystkie rodzaje : z obciążeniem, sumo, na jednej nodze (choć tu jeszcze musze poćwiczyć) Przysiady to kształtna pupa i tyle :D


ULUBIONY PRZYRZĄD KUCHENNY (i jednocześnie w moim przypadku niezastąpiony)


 

I tutaj wybór padł na blender i silikonowe foremki na muffinki :D nie wyobrażam sobie życia w kuchni bez mojego blendera, używam go codziennie i to po kilka razy :D do mielenia, mieszania, rozdrabniania :D a foremki.. super gadżecik ponieważ nic nie przywiera i nie ma konieczności używania dodatkowego tłuszczu :D Spray sprawdza się świetnie, dwa pryśnięcia i nic nam nie przywiera a do tego jest bardzo wydajny :D


ULUBIONA POTRAWA

 

OMLETYYYY!!!! Pod każdą postacią. na słono, na słodko, owsiano twarogowe, a la serniczek, z owocami :D opcji jest wiele i każda jest pyszna :D jem codziennie w różnym modyfikacjach i bardzo często zabieram ze sobą do pracy :D dobry i na zimno i na ciepło :D Pychaaa !!!


ULUBIONY PRODUKT SPOŻYWCZY



Płatki owsiane i olej w sprayu tzw. PAM. Płatki owsiane moja mała miłość nigdy nie może zabraknąć ich w mojej kuchni :D jadam codziennie, można z nich zrobić wszystko, dosłownie wszystko : ciasta, ciastka, owsianki, omlety, bułeczki :D  Spray sprawdza się świetnie, dwa pryśnięcia i nic nam nie przywiera a do tego jest bardzo wydajny :D



ULUBIONE FIT PRZEKĄSKI (grzeszki???)

 

Masło orzechowe bez żadnych dodatków..moja druga miłość poza płatkami :D no może pierwsza :D Uwielbiam jego smak i to uczucie sklejania w buzi jeśli wiecie o co mi chodzi :D także jadam codziennie :D lubie eksperymentować i ostatnio zrobiłam masło migdałowe również pyszne bardziej słodkie. Przymierzam się do masła z orzechów nerkowca i włoskich :D
Gorzka czekolada LINDT koniecznie powyżej 80% zawartości kakao :D dla niektórych może to nie być FIT ale :
1) nie jadam codziennie tylko raz lub dwa w tygodniu po kostce po
2) lepsza taka niż paczka ciastek lub mleczna pełna cukru :D


ULUBIONA KAWA

 
Lavazza to moje odkrycie wakacyjne :D nie pijam dużo kawy 1 lub rzadko dwie dziennie :D wyeliminowałam kawę rozpuszczalną nie piję jej już od roku :D lubie kawy z palarni i kiedy jestem w PL często robię zapas przeróżnych kaw aromatyzowanych i zwykłych w malutkim, sprawdzonym sklepiku. Ale Lavazza z tych pakowanych i gotowych w sklepie jest super :D


ULUBIONE HERBATY

 

Herbaty PUKKA. Mają szeroki wybór i na pewno każdy znajdzie coś dla siebie :D


ULUBIONE KWIATY

 

Storczyki - nie wiem czemu ale według mnie te kwiaty maja coś w sobie. Nie da się ich nie lubić :D


ULUBIONY FILM

Tu wybór był najcięższy ponieważ razem z mężem jesteśmy kinomaniakami i oglądamy bardzo bardzo dużo filmów :D i postanowiłam wybrać 3 :
  • LABOR DAY (polski tytuł DŁUGI WRZEŚNIOWY WEEKEND) film spokojny bez strzelanin ale trzyma widza w zaciekawieniu :D
 
  •  TRANSENDENCJA film Sci-Fi z Jonnym Deepe. Jak nie przepadam z tego typu filmami ten mnie trzymał w napięciu :D Pracujący nad stworzeniem sztucznej inteligencji naukowiec zostaje postrzelony przez przeciwników. Zdesperowana żona podejmuje próbę przeniesienia jego umysłu z umierającego ciała do komputera.
 
  • THE EAST ( GRUPA "WSCHÓD" ) bardzo ciekawy film. Główna bohaterka dostaje zadanie infiltracji niebezpiecznej grupy anarchistycznej znanej pod nazwą The East (Grupa "Wschód"), prowadzącej działalność przeciwko wielkim korporacjom i ich liderom, którzy, jak się wydaje, uniknęli kary za zbrodnie przeciwko ludzkości. Ale jak wszyscy się pewnie domyślacie sprawy się trochę pokomplikują :D
 

ULUBIONY KOSMETYK

 

Maska arganowa do włosów :D super produkt :D bardzo wydajny :D stosuje 2-3 razy w tygodniu :D jest bardzo wydajna a włosy po niej są mięciutkie, i pięknie się błyszczą :D


ULUBIONY MANICURE

 
Neony :D u mnie królowały przez całe wakacje :D:D


ULUBIONY UTWÓR

Nie wiem czy wy też tak macie ale mi jak się spodoba jakaś piosenka potrafię ją katować całymi dniami i w sierpniu padło na Judas Priest "Never Forget" :D

https://www.youtube.com/watch?v=ApFyTdpRv5M


I znów się rozpisałam :D musicie mi to wybaczyć to moi pierwsi ulubieńcy a chciałam Wam pokazać jak najwięcej :D
A wam co szczególnego najbardziej podobało się w ostatnim miesiącu wakacji????










2 komentarze:

  1. moim ulubionym cwiczeniem ostatnio jest good morning <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Robiłam kilka razy ale zdecydowanie wolę MC :)

      Usuń