niedziela, 7 września 2014

Serniczek z patelni przeniesiony do mikrofalówki z małą modyfikacją i całkiem inny smak :)

Jak łatwo dodając do dania jeden inny produkt, zmieniajac sposób jego wykonania stworzyć coś innego i inny smak ;)
Miałam zrobić sobie serniczek z patelni na podwieczorek ale najzwyczajniej w świecie nie chciało mi się stać przy kuchence.
Dlatego wymyśliłam sobie że zrobie tym razej inaczej :) taki mugcake'owy serniczek bez mąki :)


SERNIKOWY MUGCAKE Składniki:

  • 2jajka
  • Łyżka mąki migdałowej -zmielonych migdałów
  • 10 g odżywki waniliowej lub ksylitol i dodatkowa łyżka migdałów
  • Troszkę proszku do pieczenia
  • 80-100 g serka twarogowego ja mam swój ulubiony z bardzo dobrym składem i non stop go używam
  • Dodatkowo opcjonalnie 1 łyżka wiórków kokosowych
Wszystko razem blendujemy, przelewamy do miseczki, talerzyka co wolicie i do mikrofalówki na około 2 lub 3 min. Musicie obserwować. Mój delikatnie opadł choć na poczatku bardzo wyrósł, myślałam że wyskoczy z miseczki.  Myślę ze po prostu go przetrzymalam za długo następnym razem wyciągnę wcześniej :) 




Spróbujcie!!! 

4 komentarze:

  1. Ooo, sernik, jedno z moich ulubionych ciast :) Chętnie wypróbuję jako urozmaicenie zwykłego twarogu. Nie mam mikrofalówki, ale spróbuję w patelni lub piekarniku:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na patelni na pewno wyjdzie :) polecam zawsze to cos innego :)

      Usuń
  2. Nie mam mikrofalówki, więc chętnie wypróbuję z patelni

    OdpowiedzUsuń