poniedziałek, 22 września 2014

Pudding chia :D megaaaa jesienna aura...

Dzisiaj jakoś brak czasu na wszystko :D ale trening odbył się według planów :D
Przepis na pudding z nasion chia nie jest niczym odkrywczym ale mi bardzoooo smakował :D i napewno go powtórzę nie raz :D tak prawdę powiedziawszy przepis jest mega uniwersalny, można go modyfikować według swoich zachcianek :D Baza to tak naprawdę nasiona i płyn :D dodatki wedle uznania :D


PUDDING Z NASION CHIA
Składniki:
  • 3 łyżki nasion chia
  • serek twarogowy 100 g, ale równie dobrze możecie użyć ricotty, lub jogurtu greckiego
  • woda dla odpowiedniej konsystencji lub mleko (zwykłe lub inne roślinne)
  • łyżeczka kakao
  • w moim wypadku odżywka waniliowa
  • dodatki do woli: orzechy, masło orzechowe, owoce, cynamon
  • jakieś słodzidło :D
WYKONANIE
Wszystkie składniki mieszamy razem i wkładamy do lodówki na jakiś czas :D I tyle :D


 

Ogarnia mnie meeegaaaa jesienna aura.. ciągle mi zimno, brak sił i cały czas jestem głodna :D a moje menu wcale nie uległo zmianie.. także to musi być wina pogody..
Moje owsianki nocne z lodówki już się nie będą raczej sprawdzać :D dlatego dziś upiekłam sobie owsiankę którą rano tylko podgrzeje i zjem na ciepło żeby troszkę mnie rozgrzała od samego rana :D jutro akurat szykuje się niezły chłód także jak znalazł.. do tego upiekłam sobie dwie owsiano- jabłkowe bułeczki z cynamonem które zjem z masłem orzechowym na drugie śniadanie :D

Bardzo zastanawia mnie ciągły głód.. może w okresie jesienno- zimowym moje menu potrzebuje lekkich modyfikacji?? Muszę coś pokombinować bo tak nie może być :D

Co do jesiennej aury.. przesilenia?? Hmmm.. pewnie jak większość nie przepadam za tym okresem :D przede wszystkim ze względu na pogodę i nastrój jaki mnie wtedy ogarnia.. z jednej strony jesień ma w sobie jakiś urok a z drugiej jest mega odpychająca.. taka dziwna pora roku jak dla mnie :D
Na całe szczęście w Norwegii nie trwa długo, bo zaraz zaczyna się zima :D

Moje letnie menu musi ulec zdecydowanie zmianie na mega rozgrzewające które pomoże "przetrwać" mi tą ponurą, jesienną pogodę.
:D

10 komentarzy:

  1. Mmm pycha!! Koniecznie muszę spróbować <3 www.llealicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam :D niby mało składników ale fajny pomysł na deser np. :D

      Usuń
  2. U mnie też zmiana na bardziej rozgrzewające śniadania :) wygląda bardzo apetycznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglada cudownie! Jeszcze nie próbowałam nasion chia. Powiedz, jakie są w smaku?
    http://lab-runner.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :D Według mnie nie mają jakiegoś określonego smaku bo zawsze mieszam je z czymś innym :d ale lubię te kuleczki sztrzelające między zebami :D

      Usuń
  4. kolejny przepis do przepiśnika. Ada jesteś niesamowita!

    makemorespace.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :D bardzo miło mi to słyszeć :D

      Usuń