niedziela, 21 września 2014

Przepyszne bułeczki dyniowo-cynamonowe z orzechami i gorzką czekoladą do kawki :D

Zapasy dyni się powoli kończą dlatego postanowiłam wykorzystać ją i dzisiaj w wypiekach :D i co? I są to najpyszniejsze bułeczki jakie do tej pory zrobiłam :D Właśnie się nimi zajadam popijając równie pyszną kawką :D Świetnie nadadzą się aby zabrać je ze sobą do pracy :D




GRYCZANO- OWSIANE BUŁECZKI DYNIOWE Z CYNAMONEM, ORZECHAMI WŁOSKIMI I GORZKĄ CZEKOLADĄ
Składniki:
  • 30 g mąki owsianej
  • 25 g mąki gryczanej
  • 1 łyżeczka proszku do pieczenia
  • 1 łyżeczka jakiegoś słodzidła lub więcej
  • cynamon
  • kardamon
  • odzywka waniliowa jeśli używacie, jeśli nie dodajcie więcej mąki gryczanej i aromat waniliowy a także więcej słodzidła
  • 1 łyżka serka twarogowego
  • 3 łyżki puree z dyni
  • 2 lub 3 łyżki białka jajek
  • parę orzechów włoskich i gorzka czekolada do posypania :D u mnie 90 % zawartości kakao :D
Wykonanie:
Najpierw mieszamy ze sobą wszystkie suche składniki potem dodajemy mokre :D formujemy dwie bułeczki układamy na wierzchu orzechy i posypujemy gorzką czekoladą. Wykładamy na papier i do nagrzanego piekarnika do 250 st. pieczemy przez jakiś czas w tej temp. ale pilnujemy żeby się za bardzo nie spiekły. Moje siedziały w piekarniku około 30 min :D

Zanim je zjadłam troszkę przestudziłam :D ale ochota spróbowania była ogromna :D orzechy się super uprażyły i nadały ciekawy smak :D bułeczki są chrupiące i przepyszne :D szczerze polecam :D ja napewno je powtórzę nie raz, są świetną opcją jako jedzonko na wynos :D Można je przesmarować masłem orzechowym lub zjeść same :D do wyboru do koloru jak lubicie :D




PYCHAAAAAA!!!!!

3 komentarze:

  1. Pysznie wyglądają :) u mnie dzisiaj zdrowe pyszności w kuchni :) zapraszam

    http://panorama-ksiezycowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chętnie zajrzę :D dziękuję za odwiedziny :D

      Usuń
  2. WOW! Wyglądają bardzo apetycznie! :)

    OdpowiedzUsuń