niedziela, 28 września 2014

Podsumowanie ostatniego czwartego tygodnia #fitfotowyzwanie :D

Kończy się super wyzwanie zorganizowane przez Różową Klarę :D oby więcej takich wyzwań :D Jak co tydzień mam dla Was kilka fotek z ostatniego tygodnia bo wiem że nie każdy śledzi mnie na Instagramie a to właśnie tam na bieżąco wrzucam zdjęcia :D
Zaczynajmy :D

DZIEŃ 22 WARZYWA
Tutaj opcji jak przy owocach jest wiele bo warzywa są podstawą mojej dobrze zbilansowanej diety :D lubię każde bez wyjątku :D staram się nadrabiać zaległości z czasów kiedy było ich bardzo mało w moim menu :D

 

 
DZIEŃ 23 BLOG
Dużo osób wrzucało swoje blogi :D i miałam zrobić podobnie ale stwierdziłam że na wyróżnienie zasługuje właśnie organizatorka tego wyzwania Klara :D i jej blog :D Klara to przemiła i bardzo pomocna osoba która pomogła mi wdrożyć się w świat blogosfery udzielając kilku cennych wskazówek :D A w naszych czasach ciężko spotkać osoby które chętnie pomagają bezinteresownie :D szczególnie za granicą ale o tym może kiedyś zrobię oddzielny post :D
 


DZIEŃ 24 OBIAD
Pyszny kurczak curry z dynia i mleczkiem kokosowym a do tego pieczone placuszki z ciecierzycy :D



DZIEŃ 25 PIOSENKA
Lubię każdy rodzaj muzyki :D no może nie przemawia do mnie rap :D ale słucham po prostu tego co mi wpadnie w ucho :D Ostatnio jednak przerzuciłam się na ścieżki filmowe :D bo uwielbiam filmu :D Uważam że dobrze skomponowana muzyka potrafi sprawić że film jest jeszcze lepszy :D
Tym razem padło na soundtrack z filmu "King Kong" na którym nie raz płakałam :D


DZIEŃ 26 SUPERFOOD
Staram się szukać super jedzenia w naszej polskiej kuchni a ostatnimi czasy mam mega fazę na kapustę kiszoną :D wyjadam ją wprost ze słoika :D im kwaśniejsza tym lepiej :D



DZIEŃ 27 OSOBA
Tutaj troszkę złamałam zasady :D bo dla mnie ważna jest rodzina :D i nie wyobrażam sobie abym potrafiła wybrać jedną osobę :D każdy jest ważny :D rodzina to podstawa :D


DZIEŃ 28 BUTY
Poza obuwiem sportowym które pokochałam uwielbiam także coś całkiem przeciwnego :D Ciężkie, rockowe buciory to jest mój styl :D mam ich całą masę :D



Zostały jeszcze dwa ostatnie dni które wrzucę pewnie przy okazji jakiegoś podsumowania :D
W planach szykuję się kolejne wyzwanie zorganizowane przez +Nebeskaa Natalia o którym możecie przeczytać tutaj :D
Zobaczymy jak mi pójdzie z kolejnym :D a zapowiada się równie ciekawie :D








4 komentarze:

  1. Też biorę udział w tym wyzwaniu. :D Myślę, że ostatniego dnia podsumuje i wrzucę całą resztę zdjęć. :D
    Buty są super! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyzwanie świetne :D napewno zajrzę :D

      Usuń
  2. Ścieżka dźwiękowa do bajki Tarzan jest świetna:) i po angielsku (Phil Collins<3) i w wersji polskiej:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy nie słuchałam :D muszę poszukać :D bo z bajek Disneya są czasem przepiękne utwory "D

      Usuń