niedziela, 14 września 2014

Podsumowanie drugiego tygodnia #fitfotowyzwanie :D

I drugi tydzień za Nami :D ależ ten czas leci :D :D Akcja stworzona przez przesympatyczną blogerkę Różową Klarę :D Polega na tym że co dzień wrzucamy zdjęcie związane z hasłem dnia :D  Poniżej cała rozpiska dla przypomnienia :D

 

Zapraszam na kilka moich fotek ponieważ nie każdy posiada konto na Instagramie a to właśnie tam zamieszczam fotki :D

Dzień 8 TRENING
Niezmiennie mój ulubiony trening z obciążeniem :D
 
 
Dzień 9 SŁABOŚĆ
Słabość a zarazem mała "miłość"- masło orzechowe i kawa pod każdą postacią :D
 

 

Dzień 10 OWOCE
I tu pewnie nikt nie miał problemu :D uwielbiam każde owoce :D
 

 
Dzień 11 ULUBIONA CZĘŚĆ CIAŁA
Tutaj nie mogłam się zdecydować ponieważ nieskromnie podoba mi się całokształt :D i to co widzę w lustrze :D
 

Dzień 12 PIELĘGNACJA
Dla mnie bardzo ważna pielęgnacja włosów :D Przeróżne maski, odżywki to coś co lubię :D


Dzień 13 CYTAT
Dla mnie bardzo mądre słowa i od niedawna takie moje motto "życiowe". Trzeba doceniać to co się ma :D


Dzień 14 RADOŚĆ
Moja największa radość i szczęście w życiu :D Mój mąż :D :*


Od jutra zaczynamy kolejny tydzień :D Już się nie mogę doczekać kolejnych haseł i fotek :D
Udanej niedzieli dla Was :D






2 komentarze:

  1. Jak ten tydzień leci! :)
    Już prawie połowa za nami a zdjęcia rewelacyjne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie :D dopiero co zaczynaliśmy :D ja już myślę co będziemy robić jak się skończy :D będziesz musiała znów wymyślić coś tak fajnego :D Twoje zdjęcia też są super :D Dziękuję bardzo za wszystko ;D

      Usuń