sobota, 20 września 2014

Podsumowanie 3 tygodnia #fitfotowyzwanie :D

Kolejna porcja zdjęć z #fitfotowyzwania jak co tydzień :D Przed nami ostatni tydzień prześwietnej akcji zorganizowanej przez Różową Klarę :D
Zapraszam do oglądania :D


DZIEŃ 15 ZAPACH

 

DZIEŃ 16 POSIŁEK POZA DOMEM
W moim wypadku bardzo często :D ale zawsze jestem przygotowana :D i nie wiem jak w PL ale w Norwegii na nikim nie robi wrażenia osoba wyciągająca z torby całą masę pojemniczków z jedzeniem :D

 
 
DZIEŃ 17 MIEJSCE
Polskie góry i Morskie Oko :D Byłam w tamtym roku po raz pierwszy i zakochałam się w tym miejscu :D Napewno tam wrócę :D
 

DZIEŃ 18 SPORT
Sport w każdej postaci stał się od niedawna nieodłączną częścią mojego życia :D poza treningami w domu z obciążeniem uwielbiam jazdę na rowerze :D


 
DZIEŃ 19 KOLACJA
Tak samo ważna jak śniadanie :D i zawsze staram sobie ją jakoś urozmaicać :D
 
 
DZIEŃ 20 FRYZURA
Moim ulubionym ostatnio sposobem koloryzacji jest wszystkim pewnie znane ombre hair :D zdjęcie jest z przed wakacji ale jak na razie moja najlepsza koloryzacja jaką miałam :D ale już zaplanowana jest kolejna na najbliższe dni :D i też w ostrych kolorach :D
 

DZIEŃ 21 HOBBY
Moim hobby jest sport ale nie będę tego non stop powielać :D Mogę powiedzieć że moim hobby jest pisanie :D oglądanie filmów, gotowanie i w ostatnim czasie prowadzenie bloga :D i to właśnie te dwie ostatnie rzeczy poza sportem sprawiają mi największą frajdę :D a co najlepsze łatwo mi się łączy obie te rzeczy :D




Dodatkowo mam dla Was jeszcze kilka fotek z ostatnich dni :D


Tak jak wspominałam wczoraj był rest ale dzień uważam za spędzony bardzo aktywnie :D


I to w towarzystwie przeuroczego chłopca pełnego energii :D


A dzisiaj standardowo przepyszne śniadanko w formie pieczonej :D jeszcze lepszy, udoskonalony kakaowy chlebek bananowo - dyniowy :D idealny :D

Udanej niedzieli wszystkim :D
 


4 komentarze:

  1. Ten czas leci...już prawie koniec akcji :(
    Morskie Oko uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Leci, leci.. niestety.. dopiero były wakacje a tu już jesień się robi :D
      Ja teraz też uwielbiam, jak zobaczyłam po raz pierwszy nie chciałam wracać :D
      Chciałabym wejść na jakiś mały szczyt :D takie mam plany :D

      Usuń
  2. Świetne zdjęcia. :) Morskie oko jest śliczne, nigdy tam niestety nie byłam. :(
    Też biorę udział w akcji. I muszę wstawić zdjęcia na dniach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo :D fana akcja warto wziaść udział :D będzie ponoć kolejna edycja :D

      Usuń