sobota, 27 września 2014

Placuszki dyniowe z kurczakiem z nutką curry czyli pomysł na obiad inaczej :D

A na obiad dzisiaj powrót dyni :D tym razem w towarzystwie kurczaka i mąki gryczanej w formie placuszków :D
Bardzo wygodna forma obiadu pozwala na zabranie go ze sobą na wynos co uczyniłam wybierając się na dzisiejszy shopping do Ikei :D
Oto przeprosty przepis :D



PLACUSZKI GRYCZANE Z DYNIĄ I KURCZAKIEM W STYLU A LA ORIENTALNY
Składniki:
  • pierś z kurczaka
  • mąka gryczana 50 g
  • białko jajka
  • 100 g puree z dyni
  • kukurydza
  • pieczarki
  • kilka pomidorów suszonych bez oleju
  • curry
  • czosnek
  • ulubione przyprawy
Wykonanie:
Pierś kroimy drobniutko i podsmażamy z drobno pokrojonymi pieczarkami przez chwilkę :D W misce mieszamy mąkę, puree, białko, przyprawy, kukurydzę i pomidory suszone oraz kurczaka z pieczarkami. Mieszamy dobrze razem. Nakładamy łyżką na patelnie i smażymy z obydwu stron po kilka minut :D Ja swoje spakowałam na wynos i zjadłam dodatkowo z pomidorkami koktajlowymi :D Dobrze smakują na ciepło i na zimno :D
Polecam :D

2 komentarze:

  1. takich placuszków jeszcze nie jadłam :) !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie tez dzisiaj zadebiutowały :D i napewno powtórzę :D

      Usuń