poniedziałek, 1 września 2014

Omletowo czyli fajna opcja na kolacje :) i o Psyllium słów kilka :)

Przepis na kolacje bezwęglowodanową :) wiem że niektórzy unikają węglowodanów na wieczór..sama też czesto tak robię.. po prostu białko i tłuszcze świetnie się u mnie sprawdzaja (sycą na całą noc).. dzis zjadłam go na podwieczorek z jabłkiem i masłem orzechowym :) pychotka..polecam :)


Składniki:
● 2 całe jajka i 1 białko
● 2 łyżki wiórków kokosowych
● odżywka waniliowa można zastąpić ksylitolem
● 100 g serka twarogowego, twarogu lub serka wiejskiego
● troszkę proszku do do pieczenia

Wszystko razem blenduje i smaże na nie za bardzo nagrzanej patelni pilnując i regulując żeby sie za bardzo nie spiekł. Zajadam z masłem orzechowym i jabłkiem które o tej porze roku jest przepyszne :)


 Smakuje jak serniczek z patelni...mmmm...niebo w gębie..jem bardzo często :)

Wczoraj w sklepie nabyłam nowość w mojej kuchni a mianowicie PSYLLIUM :)
Troszkę teorii:
Psyllium jest idealnym źródłem błonnika. Jest całkowicie naturalny i bezpieczny,  używany przez miliony ludzi na całym świecie.  Jest on wchłaniany przez nasz organizm i nie jest uzależniający. Dlatego nadaje sie do długotrwałego stosowania. Po użyciu powstaje uczucie " fałszywego nasycenia" i zmniejsza sie pragnienie po jedzeniu. Dobrze zrównoważona dieta z odpowiednią ilością błonnika stymuluje właściwą eliminację niestrawionych resztek z naszego ciała. Jest to szczególnie ważne,  aby system trawienny mógł funkcjonować sprawnie,  tak aby nasz organizm mógł wchłonąć z pokarmu wszystkie niezbędne składniki odżywcze. Odpowiednia ilość błonnika w diecie jest obecnie uważany za bardzo ważny dla prawidłowego trawienia. Większość ludzi jednak w normalnej diecie posiada zaledwie 10-15 g dziennie,  podczas gdy wymagana ilość błonnika powinna wynosić co najmniej 25. Błonnik pomaga usuwać niestrawione resztki potraw z przewodu pokarmowego,  powodując ich ostatecznie pozytywny wpływ na nasz ogólny stan zdrowia. Psyllium jest dobrym źródłem błonnika rozpuszczalnego i nierozpuszczalnego. Pomaga usunąć toksyny z organizmu i zapobiega ich pozostawania zbyt długo w jelitach.




Każdy wie że błonnik jest ważny w naszej diecie..dlatego uważam że warto go uzupełniać :) 
Zobaczymy po jakimś czasie czy odczuje jakąś różnice :)

2 komentarze: