niedziela, 14 września 2014

Ogarnęła mnie mania placuszkowania :D jeszcze pyszniejsze owsiane racuszki z borówkami i brzoskwinią :D

Dziś znowu szaleństwo w kuchni :D i tym razem jak najbardziej udane :D dzisiejszy przepis jest podobny do wczorajszego ale zamiana mąk dała zachwycający efekt. Placuszko- racuszki są jeszcze bardziej puszyste, mięciutkie i pyszne :D



RACUSZKI OWSIANO-RYŻOWE Z BORÓWKAMI I BRZOSKWINIĄ PODANE Z SOSEM WANILOWO- ORZECHOWYM
Składniki na jedną porcję:
  • 50 g mąki w tym łyżka mąki ryżowej reszta owsiana
  • 1 łyżeczka suchych drożdży
  • 1 lub dwie łyżeczki ksylitolu
  • białko jaja
  • 50 ml ciepłego mleka migdałowego lub innego i 3 łyżki kefiru
  • borówki i mniejsze pół brzoskwini
Wykonanie:
Wszystkie składniki oprócz owoców mieszamy razem. Przykrywamy i odstawiamy w ciepłe miejsce żeby drożdże zaczęły pracować. Po jakimś czasie dodajemy owoce i jeszcze na chwilę odstawiamy :D Placuszki nie przywierają do patelni ale ja delikatnie popryskałam PAMem. Fajnie rosną na patelni. Smażymy przez chwilę z każdej strony. Ja podałam z jogurtem wymieszanym z łyżeczką masła orzechowego i odżywką waniliową :D
Mają całkiem inną konsystencję są bardzo mięciutkie i puszyste. Różnią się od wczorajszych gryczanych :D Ale oba przepisy staja się moimi ulubionymi :D Poza walorami smakowymi są przede wszystkim zdrowe i nie szkodzą naszej sylwetce :D





Smacznego !!!

3 komentarze:

  1. Wygląda smakowicie.! ;). Muszę wypróbować.
    Pozdrawiam i zapraszam : http://newhopenewlife-1996.blogspot.com
    :*

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie dziś było bardzo podobne śniadanie, ale ze śliwką :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja robię bezowocowe i bez słodzenia :) owoce miksuję z odżywką i polewam po wierzchu :)

    OdpowiedzUsuń