wtorek, 30 września 2014

Moja mała mini rocznica :D pierwszy miesiąc blogowania za mną i ULUBIEŃCY WRZEŚNIA :D

Dzisiaj mija dokładnie miesiąc od pierwszego zamieszczonego tu przeze mnie posta :D
Ten czas zleciał mi bardzo szybko i przyjemnie :D dostrzegłam że odkąd go założyłam moje życie uległo małej i widocznej chyba tylko dla mnie zmianie :D czuje się dobrze z tym co robię :D moje myślenie uległo zmianie :D bardziej siebie akceptuje, polubiłam siebie i robię wszystko żeby się uszczęśliwiać :D pisanie i gotowanie sprawia mi radość :D tak samo jak każdy choćby jeden pozostawiony komentarz  i odwiedziny :D

Poczułam że to jaka teraz się stałam i co robię to jestem naprawdę ja :D może to dziwnie brzmi.. ale tak blog mnie zmienił :D możliwość pisania do Was, dzielenia się z Wami moimi pomysłami jest czymś bardzo przyjemnym :D
Blog pozwolił mi zrozumieć że życie to nie tylko ćwiczenia, ćwiczenia i jeszcze raz ćwiczenia ale także wiele innych przyjemności :D mniej lub bardziej przyziemnych.. jeszcze bardziej stałam się pasjonatką zdrowego odżywiania :D ciągle czytam na ten temat i interesuję się tym :D staram się także wpajać niektóre zasady mojemu mężowi aby i on poczuł się zdrowiej :D
Blog sprawił także że poznałam wiele ciekawych dziewczyn które również piszą.. i robią to bardzo mądrze :D to właśnie takie osoby są dla mnie motywacją  :D i nie chodzi tylko o bycie FIT bo dla każdego to znaczy co innego :D
Mam nadzieję że nadal choć kilka osób będzie zaglądać tu do mnie :D i moja przygoda z blogosferą nie skończy się tak szybko :D
Za nami wrzesień.. dla jednych smutny i ponury miesiąc.. początek jesieni.. dla mnie wręcz przeciwnie.. jesień ma swój urok i może być czasem na jakieś nowe postanowienia :D Fakt że nie zawsze pogoda nas rozpieszcza ale na takie rzeczy nie mamy wpływu więc po co narzekać skoro i tak nic nam to nie da :D Wrzesień o dziwo w tym roku był dla mnie bardzo przyjemny, pełen pysznego zdrowego jedzenia, czasu spędzonego miło z mężem.
Treningowo ten miesiąc także bardzo mnie usatysfakcjonował :D każdy zaplanowany trening się odbył :D i nie czuję się gorzej z tym że ćwiczyłam tylko 3 razy w tygodniu :D jak dla mnie było w sam raz :D wykonywałam trening siłowy ACT o którym pisałam wcześniej :D i mam zamiar wykonywać go kolejny miesiąc :D  czuje się dobrze :D zdrowo się odżywiam i staram się cieszyć każdym dniem :D W końcu znalazłam jakiś balans w tej pokręconej gonitwie o to kto jest bardziej FIT :D
Przede wszystkim jestem sobą :D nie robię czegoś bo ktoś mi tak każe :D robię to co chcę i co jest dla mnie najkorzystniejsze :D
Warto zmienić swoje podejście do niektórych spraw :D i mi się udało :D


We wrześniu było kilku ulubieńców :D Zapraszam do oglądania.
ULUBIONY TRENING  to niezmiennie siłówka :D



ULUBIONE ĆWICZENIE
Lubię ćwiczyć nogi i brzuch ale nie zapominam o reszcie mojego ciała :D w tym miesiącu bardzo polubiłam pompki zwykłe i w podporze tyłem :D


ULUBIONY FIT GADŻET KUCHENNY
Moje sylikonowe foremki z Ikei i naczynko do zapiekania :D Niezastąpione :D

 

ULUBIONA POTRAWA NA SŁODKO
W tym miesiącu królował owies :D najbardziej w placuszkach i pieczonych owsiankach :D


ULUBIONE DANIE OBIADOWE
Dzisiejszy kurczak w sosie orzechowym z całą pewnością zasługuje na to miano i załapał się jeszcze na wrzesień :D
 
 
 
ULUBIONY PRODUKT SPOŻYWCZY
W tym miesiącu to serek twarogowy i wiejski :D Niestety twaróg półtłusty to coś czego najbardziej brakuje mi tutaj w Norwegii.. i te dwa produkty są dla mnie idealnym jego zamiennikiem :D





ULUBIONE FIT PRZEKĄSKI
Uwielbiam orzechy i w tym miesiącu padło na włoskie oraz kapusta kiszona :D:D:D:D



ULUBIONY NAPÓJ
Wiadomo jestem kawoszem ale teraz jak zrobiło się chłodniej lubię siąść z wielkim kubkiem ulubionej gorącej herbaty przy ciekawej książce :D



ULUBIONA ROŚLINA I DODATEK WNĘTRZ
Mini kaktusiki :D czyż nie są urocze? :D oraz świeczki z Ikei które zaskoczyły mnie intensywnością zapachu :D



ULUBIONA FRYZURA I KOSMETYK DO WŁOSÓW
Moja ostatnia koloryzacja to jest to :D czuję się w niej wyśmienicie :D odzwierciedla mój charakter :D staram się dbać bardzo o włosy żeby wyglądały zdrowo i pięknie :D testowałam szampony z Aussie i jak na razie jestem (o dziwo) zadowolona :D a ta malutka tubka również sprawdza się jak na razie świetnie i pachnie przepięknie :D
I selfie w pociągu rano w drodze do pracy musi być :D



ULUBIONE ZIOŁO (dziwnie zabrzmiało haha)
Uwielbiam wszystkie ale jakoś w tym miesiącu szczególnie upodobałam sobie bazylię :D


ULUBIONA ODZIEŻ
Takiego ulubieńca jeszcze chyba nie było :D ale strasznie lubię swoje szerokie spodnie w panterkę :D są mega wygodne :D Uwielbiam :D krój to coś a la alladyny :D tak mi się wydaje : nie jestem znawcą :D


ULUBIONY FILM
W tym miesiącu oglądneliśmy masę filmów i ciężko mi coś wybrać dlatego zrobiłam losowanie i padło na horror " Oculus :D jeśli lubicie się bać to oglądnijcie :D

 
To by było na tyle :D myślę że mogłabym jeszcze Wam wymieniać i wymieniać :D ale nie będę przeginać :D:D
 
A jak u Was ?? Co najbardziej podobało wam się we Wrześniu ?? :D


7 komentarzy:

  1. Intensywny ten miesiąc i ile uśmiechniętych buziek w poście :D. Dla mnie wrzesień też był dobrym miesiącem. Byłam na wakacjach i po raz pierwszy na treningu kick boxingu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łał kick boxing to musi być świetna sprawa :D nigdy nie próbowałam :D ja wakacje w lipcu :D

      Usuń
    2. Oj jest świetna;)totalnie się wkręciłam!

      Usuń
  2. Ulubione zioło brzmi fajnie :D. Gratuluję tego pierwszego miesiąca i tego, że udało Ci się tak często publikować wpisy. To tak na start, czy zamierzasz utrzymać to tempo? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :D Czas pokaże jak będzie dalej ale chciałabym pisać jak najwięcej :D bo lubię to a w głowie non stop wymyślam nowe przepisy które chętnie realizuję i przelewam na bloga :D

      Usuń
  3. Zawsze lubiłam pisać, więc wiem co czujesz :D az chodzi za mna założenie bloga z nie tylko fitnessowymi artykułami :).
    Twój blog to niewyczerpane źródło inspiracji zwłaszcza kulinarnych :)

    Pozdrawiam z makemorespace.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję bardzo :D miło mi to słyszeć :D każdy czytelnik cieszy bardzo :D

    OdpowiedzUsuń