poniedziałek, 15 września 2014

Mój przykładowy dzień :D

Dostałam od Was kilka wiadomości z prośbą o to czy mogłabym opisać Wam jak wygląda mój przykładowy dzień treningowy i nie treningowy :D jeśli któraś z Was myśli że jakoś szczególnie, że stosuje jakieś super triki czy coś w tym stylu to Was rozczaruje. Mój dzień należy do najzwyczajniejszych w świecie z tym że zdrowszy :D Powtórzę raz jeszcze do znudzenia że najważniejsza jest dobra organizacja, wtedy w ciągu dnia jesteśmy w stanie znaleźć czas na wszystko :D Liczę się z tym że część z Was posiada już dzieciaczki i wiadomo jak to przy dzieciach zawsze coś wypadnie ale zawsze można spróbować :D ja dzieci na razie nie posiadam dlatego też pewnie jest mi łatwiej zorganizować czas :D
Na ogół dzień zaczynam około 6-6:30 :D czasem wcześniej zależy od dnia :D wstaję około 1h przed wyjściem z domu :D i znajduję wtedy czas na poranna toaletę i zjedzenie śniadania bez którego nie wychodzę NIGDY z domu :D w czasie tej 1 h znajduję nawet chwilkę by siąść przy komputerze i sprawdzić co słychać w świecie cyberprzestrzeni :D Śniadanie mam zawsze rano przygotowane :D Robię je wieczorem dnia poprzedniego a rano tylko wyciągam z lodówki lub dodaje kilka składników, podgrzewam i voila :D Poza tym mam też zawsze przygotowane drugie śniadanie i niektóre składniki potrzebne do obiadu jak np. ryż, kasza czy rozmrożone i podsmażone mięso :D
W ciągu dnia spożywam 5 posiłków: śniadanie, 2 śniadanie, obiad, podwieczorek i kolacja. Odstępy czasowe pomiędzy to około 3-4 h :D bez zegarka w ręku :D
Na ogół ćwiczę pomiędzy 11-12 i wtedy moim posiłkiem przed treningowym jest 2 śniadanie a po treningowym obiad :D lub o 14 i wtedy przed treningowy jest obiad a po podwieczorek :D Zawsze jem około 1h przed treningiem i do 1h po treningu. Staram się nie przedłużać zjedzenia posiłku po treningu bo jestem wtedy meeegaaaa głodna a poza tym właśnie wtedy nasz organizm potrzebuje tego najbardziej :D Mój trening trwa na ogół 1h plus minus parę minut :D
Kolację zjadam około 19 lub 20 bo chodzę spać w miarę wcześnie :D około 22 :D
Jak widzicie można odnieść wrażenie że mój dzień jest mega nudny hihi ale tak nie jest.
Czy różni się dzień z treningiem od tego bez ?? Jedynie brakiem treningu :D Jem tyle samo nic nie obcinam a nawet mam wrażenie że jem czasem więcej :D:D
Niektóre z Was chciały też wiedzieć ile dziennie jem kalorii, jak wygląda mój rozkład makro. No cóż.. kiedyś liczyłam wszystko obsesyjnie dlatego teraz tego nie robię.. ale myślę że dziennie zjadam około 2000 kcal. Z rozkładem makro nie mam zielonego pojęcia ale jak wiecie i tak nie mogłybyście się nim wzorować bo każdy ma inne zapotrzebowanie, potrzeby i przede wszystkim cele :D Głowna zasada.. staram się w każdym posiłku dostarczyć tłuszczy, białek i węglowodanów :D oczywiście są wyjątki przed i po treningu brak tłuszczy ale czasem i tak coś wpadnie :D Na kolację nadal nie spożywam węglowodanów ale w najbliższej przyszłości chciałabym to zmienić :D
Zastanawiacie się pewnie czy pracuję? Tak pracuję.. ale na własny rachunek dlatego jest mi o tyle łatwiej że mam elastyczne godziny pracy :D
Co mogę Wam poradzić? Przede wszystkim ćwiczcie wtedy kiedy możecie.. ja ćwiczę w ciągu dnia bo tak jest dla mnie wygodniej próbowałam innych pór ale jakoś nie szło :D jeśli lubicie ćwiczyć wieczorami lub tylko wtedy macie czas..to tak róbcie.. i nawet jeśli trening odbędzie się na wieczór nigdy nie pomijajcie posiłku po treningu :D nigdy nie chodźcie spać głodne :D
I organizacja przede wszystkim :D kiedyś uważałam to za taką błahostkę.. no jak to przecież ja jestem zorganizowana.. ale tak mi się tylko wydawało :D to nie jest też tak że namawiam was do chodzenia cały czas z kartką i długopisem i zapisywania wszystkiego bo ja tak nie robię  :D ale jeśli komuś jest tak prościej niech sobie notuje najważniejsze punkty do wykonania w ciągu dnia i się ich trzyma :D 
W najbliższym czasie postaram się zrobić post o moim treningu w sensie ile powtórzeń i jakie stosuję obciążenie ponieważ takie prośby też od Was otrzymałam :D
Jeśli macie jakieś pytania piszcie śmiało :D w miarę możliwości postaram się na nie odpowiedzieć choć przyznaję się bez bicia że żaden ze mnie znawca. Po prostu obserwuję swoje ciało i wyciągam słuszne wnioski i to samo proponuję Wam :D
 
 
Pozdrawiam Was bardzo serdecznie :D
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz