czwartek, 11 września 2014

MIX zdjęciowy :D

Hejka :D
Tym razem mniej czytania więcej oglądania :D Uważam że dzięki zdjęciom można fajnie poznać osobę która siedzi po drugiej stronie :D
Dużo pisałam ostatnio o tym że w końcu wyszłam na właściwe tory i pojęłam o co chodzi w zdrowym stylu życia i byciu FIT, oczywiście w moim mniemaniu :D
I zauważyłam że odkąd nie myślę cały czas o tym, że jestem na diecie i że muszę wykonać trening jestem jakaś pogodniejsza i mam więcej chęci do wszystkiego :D oczywiście treningi się odbywają i zaobserwowałam że wykonuję je z zapałem którego zaczynało mi wcześniej brakować :D teraz jest tak jak chce :D jestem aktywna fizycznie i cieszę się sportem a nie zmuszam :D
Przede wszystkim mam więcej czasu :D odkryłam że uwielbiam pisać :D i może nie idzie mi to jakoś super dobrze (nie każdy z nas urodził się pisarzem) to blog pochłonął mnie absolutnie :D dlatego musicie wybaczyć mi drobne błędy jakie popełniam :D ale jestem tylko człowiekiem :D

Przejdźmy zatem do zdjęć :D nawiasem mówiąc fotografowanie również zaczyna stawać się moją pasją :D

Przede wszystkim aby ułatwić sobie pisanie, które wcześniej odbywało się na tablecie albo telefonie zakupiłam nowy komputer :D teraz dopiero pisanie to przyjemność :D



Pyszny lunchbox to u mnie podstawa  :D nie wychodzę bez niego z domu :D







Ostatnio moje śniadanie dzień w dzień :D przede wszystkim dlatego że szybkie i pyszne :D






W drodze do pracy i wspomnienie z dzieciństwa :D graliście w klasy ?? :D




Super pyszna przekąska zamiast niezdrowych chipsów :D pieczona ciciorka paprykowo-czosnkowa :D



Pycha bułka gryczana  :D totalny eksperyment ale jak najbardziej udany :D z kurczakiem i sosikiem pomidorowym z pesto :D



Ostatnio coraz bardziej zaczynam siebie akceptować i podoba mi się to co widzę w lustrze :D zrozumiałam że nie muszę spędzać całego tygodnia po kilka godzin dziennie na siłowni ponieważ efekty w końcu przyjdą :D


I na koniec koloryzacja włosów którą planuje zrobić w najbliższym czasie :D już podobne miałam ale jednak te mają większy pazur  :D:D podobają się Wam ??



Pozdrawiam  :D:D

6 komentarzy:

  1. Włosy jak ogień, efekt świetny :) Wszystko wygląda tak smakowicie! a w klasy oczywiście, że grałam

    OdpowiedzUsuń
  2. Włosy to totalnie mój styl :D trochę jak mój charakter :D :D

    OdpowiedzUsuń
  3. jak robisz bułkę gryczaną? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest we wczorajszym poście :D to był eksperyment ale ja twierdzę że udany :D

      Usuń
  4. Ada a masz zdjęcia np. w kostiumie jeszcze sprzed redukcji?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie mam :D bo po pierwsze wygladalam tak ze się nie dało. przez dobrych 10 lat nie miałam stroju :D a po drugie nie mam własne fotek przed bo nie wierzyłam ze cos z tego będzie :D

      Usuń