sobota, 27 września 2014

Mały mix zdjęciowy z ostatnich dni :D

Ten tydzień był mega zakręcony, dużo zajęć i jakoś brakowało mi czasu na chwilkę z blogiem :D
Ale nastał weekend i można nadrobić zaległości.. :D
Organizacja organizacją.. ale jeszcze muszę trochę to u siebie dopracować :D
Treningi odbyły się według planu :D jestem na półmetku mojego założonego planu i już widzę delikatną zmianę w swoim wyglądzie :D a tak szczerze to nawet o tym nie myślę.. i jakoś samo się dzieje :D już teraz podoba mi się to co widzę w lustrze a jeśli może być jeszcze lepiej to tylko się cieszyć :D
Ale do rzeczy :D miał być mix zdjęciowy a nie słowny także zapraszam do oglądania :D


Moim wczorajszym cardio był obchód po kilku sklepach :D wybrałam się na poszukiwania kurtko-swetra :D sama nie wiem jak to nazwać :D i mega się zawiodłam bo nic kompletnie nic nie znalazłam.. wszystko jakieś takie pospolite.. Ale selfie w przymierzalni musi być :D a co najlepsze zdałam sobie sprawę że to moje pierwsze w życiu :D:D taki mini debiut :D jeśli dobrze się przyjrzycie dostrzeżecie mojego lunch boxa :D trzeba się było posilić żeby mieć siłę na poszukiwania :D


Swoje nieudane zakupy odzieżowe musiałam sobie jakoś zrekompensować :D i zakupy spożywcze jak zawsze delikatnie poprawiły mi humor :D Zapas mojego ulubionego jogurtu greckiego :D całe laski cynamonu już myślę jakby je tu wykorzystać :D troszkę orzeszków na produkcje masełka domowego :D sezonowe owoce i ostanie moje odkrycie dynia.. jest i mango którego chyba jeszcze nigdy nie jadłam aż wstyd się przyznać :D


A dodatkowo zakupiłam sobie super mega kubek na kawkę lub herbatkę, który trzyma ciepło a do tego fajnie wygląda :D z racji że zostałam członkiem sklepu, zarejestrowałam się na ich stronie kupiłam go po świetnej cenie :D

 

Nowość w mojej kuchni na którą przymierzałam się już dłuższy czas :D mąka migdałowa :D dzisiaj coś z niej wykombinuje i napiszę wam coś więcej jak się sprawdza w wypiekach :D Bardzo modna w Norwegii :D czuję że świetnie sprawdzi się w wypiekach :D


Jak wiecie zaszalałam ostatnio z kolorem moich włosów i jestem meeegaaaa zadowolona :D na zdjęciu w drodze do pracy także wybaczcie mi niewyjściowość :D



Z racji zmiany koloru, dostałam od mojej wspaniałej fryzjerki Moniki mały upominek który użyłam już dwa razy i jestem bardzo zadowolona :D Lubię takie naturalne kosmetyki do włosów :D dla wielbicieli orzechów jak ja jest idealna i ten zapach :D mmmm :D


Uwielbiam norweski jabłka o tej porze roku :D są przepyszne :D



Rankiem w drodze do pracy :D jesiennie ale i pięknie :D Jak widzicie kardio na co dzień mam całą masę :D z górki i pod górkę i tak na okrągło :D Pamiętam jak na początku te górzyste tereny dawały mi popalić :D teraz gdy kondycja o niebo lepsza nie robią już na mnie takiego wrażenia :D
 
 

Wydaję mi się że mój brzuch bez napinki wygląda całkiem całkiem :D


Świetne są te naklejki na ścianę :D a to już w ogóle z moim ulubionym napojem :D niestety ściana nie moją :D podpatrzone u siostry męża :D muszę coś takiego poszukać dla siebie :D

I to by było na tyle :D mam nadzieję że podobają się Wam takie mixy co jakiś czas :D dzisiaj w planach kucharzenie a jak starczy czasu może mały wypad do Ikei na kolejny shopping :D po kilka gadżetów :D ale zobaczymy jak się zmieszczę w tym wszystkim czasowo :D

Miłego dnia wszystkim :D

8 komentarzy:

  1. Przyznam się, że nie zaglądałam tu, ale na pewno przejrzę twój blog, wieczorkiem z kubkiem gorącej herbaty. Teraz idę szukać jesieni, pozdrawiam cie serdecznie i przesyłam pozytywną energię:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo miło mi to słyszeć :D ty dla mnie jesteś meeegaaaa pozytywną osobą :D

      Usuń
  2. Wspaniały masz ten nowy kubek :D Kolor fantastyczny! Ponoć kubki z takim z zamknięciem jak masz, nie przeciekają :)

    Zapraszam serdecznie do siebie:
    www. positivefitlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napewno zajrzę do Ciebie i dodam do obserwowanych :D dziś przetestowałam i fakt nie przeciekają :D

      Usuń
  3. Wow jakie fajne zakupy :)! też zbieram się do mąki migdałowej, tylko drożyzna troszkę !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No troszkę droga.. niestety.. ale raz na jakiś czas można zaszaleć :D

      Usuń
  4. A ja apeluję o więcej zdjęć z Norwegii, fascynuje mnie ten kraj i chętnie bym zobaczyła więcej Twojej okolicy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma sprawy :D postaram się bardziej na następny raz :D:D:D

      Usuń