sobota, 13 września 2014

Kilka nowości i moich ulubionych produktów :D dzisiejsze zakupy i cheat meal :D

Dzisiaj podzielę się z Wami kilkoma nowościami i kilkoma produktami które mogę nazwać moimi ulubionymi :D
Tacy mali ulubieńcy w środku miesiąca :D ale co tam :D to zaczynamy :D Na początek produkty które są ze mną już jakiś czas :D


1. Ulubione a zarazem najczęściej używane kosmetyki do makijażu :D Jak w produktach do pielęgnacji panuje minimalizm tak niestety tutaj już nie. Ale planuje to zmienić :D na zdjęciu dwa podkłady o różnych odcieniach, róż, puder, kredka, tusz, korektor i neutralny choć troszkę ciemniejszy cień :D

2. Balsam BIOTHERM OIL THERAPY. Testowałam wiele balsamów do ciała. Jedne były lepsze inne gorsze ale w ostateczności ten stał się moim ulubieńcem :D dodatek olejku z moreli nadaje świetne nawilżenie nie pozostawiając tłustego filmu na ciele :D fajnie pachnie :D POLECAM jest bardzo wydajny

3. Krem do rąk ZIAJA z proteinami jedwabiu. Nie wiem jak wy ale ja uważam że kosmetyki Ziaji są coraz lepsze, a cena jak najbardziej zachęca do zakupu. Kremy do rąk z tej firmy towarzyszą mi od dawna, próbowałam nieraz innych ale i tak zawsze wracałam do tych :D

4. Pomadka ochronna BLISTEX MED PLUS. Co tu dużo pisać, świetnie nawilża, daję uczucie chłodzenia na ustach i ma delikatnie słodkawy smak :D dodatkowo regeneruje naskórek, dla mnie idealna :D

5. BINGO SPA Zabieg ujędrniająco-modelujący. I tutaj ten produkt znalazł się ale nie ze 100% poparciem, ponieważ sama jeszcze dobrze nie wiem co o nim myśleć :D używałam i przestałam.. Prawdopodobnie przynosi znakomite rezultaty ale jak dla mnie aplikacja tego produktu nie należy do przyjemnych.. spróbuje się do niego przekonać i powrócić.. a następnie podzielę się z Wami wrażeniami :D Dla bardziej zainteresowanych podaje link do strony producenta http://bingospa.eu/pl/p/ZABIEG-UJEDRNIAJACO-MODELUJACY-BingoSpa/185

6. I ostatni "ulubieniec". Element dekoracyjny :D W środku pięknie pachnąca wanilią świeczka :D daje już taki jesienny klimat :D

Przechodząc do nowości :D

7. ROO'BAR- ORGANIC, RAW. Ekologiczny batonik RAW z macą i żurawiną. 100% wegański, bez dodatku cukru i mleka. Bezglutenowy. Na ogół nie jadam i nie kupuję takich wymyślnych słodyczy, ten tutaj to był mały upominek który o dziwo mi posmakował i jest megaaaaaa słodki. Naprawdę aż mnie wykrzywiło na początku :D chyba naprawdę odzwyczaiłam się od smaku słodkiego :D Batonik niestety nie należą do tanich w Norwegii ale może w Polsce można zamówić po niższej cenie :D jeśli ktoś chce wypróbować :D

8. Nasiona CHIA. W końcu kupiłam i na razie testuję :D dziś użyłam do wypieku porannego :D muszę wypróbować w jakiś koktajlach :D

9.  Szampon i odżywka AUSSIE. Słyszałam bardzo dużo pochlebnych opinii na temat tych produktów dlatego skusiłam się i kupiłam akurat były na promocji. Co mogę powiedzieć tak bez testowania? Że super pachną :D ciekawa jestem jak się spiszą do moich włosów :D może ktoś z Was stosował??

10. I totalnie nowy smak na koniec. Mięso z kraba :D nigdy nie jadłam, nie znam smaku ale raz człowiek żyje i trzeba spróbować wszystkiego :D dam znać czy smakowało :D:D

Dzisiaj poczyniłam małe zdrowe zakupy :D


Z orzeszków ziemnych powstało już bardzoooooo dużoooooo masełka :D z migdałów będę produkować mleko :D zobaczymy jak mi pójdzie :D a reszta pewnie zniknie w oka mgnieniu :D:D


A na koniec przyznaje się bez bicia dziś dzień CHEAT MEAL'A. Kebab z kurczaka w roli głównej :D nie dałam rady zjeść całego :D brak jakichkolwiek wyrzutów i trzymam się tego że dobrze mi to zrobi (i może "pójdzie w cycki" heheh :D)


To był bardzo udany dzień :D Miłego wieczorku :D Pozdrawiam :D

2 komentarze:

  1. Ada możesz podac przepis na mało orzechowe? a jezeli juz pisałaśi przeoczyłam to podeślij mi link będę bardzo ale to bardzo wdzięczna. Zainteresował mnie przepis na mleko migdałowe i na pewno spróbuje.
    Świetny blog a jeszcze lepsze przepisy przeepyszne uwielbiam czytać wszystko co "naskrobiesz" pozdrawiam i życze duuużo wytrwalości w tym co robisz buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa :D bardzo lubię to co robię i sprawia mi to przyjemność :D zrobię post o maśle na dniach jeśli sobie życzysz :D

      Usuń