sobota, 6 września 2014

I kolejny zdrowy wypiek na śniadanie lub do pracy :)

Dzisiaj ogarnęła mnie chęć na kucharzenie :) masa pomysłów w głowie a dziś jest czas żeby je wypróbować :)
Przepis na pycha zdrowe ciastko z mikrofalówki :) szybkie i łatwe w przygotowaniu:)  po prostu wszystko razem mieszamy i gotowe :) łatwe w transporcie także śmiało nadaje sie do pracy :)


GRYCZANY MUGCAKE KAKAOWO-JAGODOWY :)
Składniki:
  • 35 g mąki gryczanej
  • 20 g zmielonych migdałów
  • 10 g kaka
  • łyżeczka proszku do pieczenia
  • 15 g odżywki waniliowej lub zamiast ksylitol ok. 1 lub 2 łyżeczek + 1 łyżka więcej mąki do wyboru
  • 2 białka jaj
  • 50 g musu z jabłek
  • jagody ja użyłam mrożonych ale mogą być świeże około garści
  • 2-3 łyżki mleka zwykłego lub innego roślinnego lub po prostu wody

Mieszamy dobrze suche składniki. A następnie dodajemy mokre :) dobrze mieszamy i przekładamy do szklanej miseczki którą można uprzednio natłuścić kapką oleju kokosowego lub spryskać PAMem :) wkładamy do mikrofalówki na pełną moc na około 3 min. To zależy od was sprawdzajcie..im dłużej tym beedzie bardziej wypieczone, trochę krócej bedzie bardziej miękki w środku :)
Ja podałam z serkiem i malinami :) ale świetnie bedzie smakować ze wszystkimi owocami lub masłem orzechowym :)







Smaczengo!!!

3 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Oj i takie było :) mąż mi podjadał bo mu zasmakowało :)

      Usuń
  2. Ada kochana a co na podwieczorek? Ratuj :-)

    OdpowiedzUsuń