niedziela, 7 września 2014

#fitfotowyzwanie by Różowa Klara ☺ i tygodniowe podsumowanie :)

Ostatnio dołączyłam do super akcji #fitfotowyzwanie utworzonej przez świetną blogerkę Różową Klare :) juz teraz wiem że takie akcje będą moimi ulubionymi i będę brać udział w tych których dam radę :)
Zabawa polega na tym, że codziennie mamy wyznaczone hasło dnia i na instagramie, facebooku, blogu lub innym portalu udostępniamy fotkę z nim związaną.


Akcja jest świetna. Uważam że można fajnie przez zdjęcia poznać choć trochę kilka fit dziewczyn, blogerek :)
Nie każdy śledzi mój profil na instagramie a to właśnie tam wrzucam fotki dlatego postanowiłam zrobić tygodniowe podsumowanie :) 

DZIEŃ 1 - WODA

Woda z cytryną i mięta :)

DZIEŃ 2 - ŚNIADANIE

Owsianka nocna jogodowo- buraczkowa

DZIEŃ 3 - FIT GAŻET

Rękawiczki Nike z obciążeniem 1 kg

DZIEŃ 4 -STRÓJ DO ĆWICZEŃ

Mój ulubiony zestaw :)

DZIEŃ 5 - KSIĄŻKA

Uwielbiam czytać.. i nie mogłam zdecydować sie na jedną konkretną.. część przeczytana, część dopiero przede mną

DZIEŃ 6 - COŚ ZIMMEGO

Woda z truskawkami, cytryna i miętą..bardzooooo zimna :)

DZIEŃ 7 - RELAKS

Niedzielny relaks z książką, kawą i moją nową pasją : blogiem :) do tego ulubiony strój na takie dni pełnego relaksu.. wielgachna koszulka z komiksowym nadrukiem którą mogę się owinąć co najmniej dwa razy.

Już nie mogę doczekać się kolejnych dni :) akcja super i warto się przyłączyć :)

4 komentarze:

  1. Bardzo mi miło :) i cieszę się, że akcja się spodobała. Prawda, to szansa na poznanie innych osób z którymi łączą nas wspólne tematy :) Zdjęcia niesamowite!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekam na więcej takich super pomysłów :) dzięki wielkie :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:) miło mi to słyszeć :)

      Usuń