środa, 3 września 2014

FIT OREO i wszystkim znane MUGCAKE malinowo-jabłkowe :)

Na wieczór uraczę Was dwoma przepisami na FIT słodkości.. Wiem wiem powiecie że jestem okrutna :) Ale po prostu nie mogłam się doczekać żeby się z Wami nim podzielić :)

FIT OREO 
Składniki:
    ● 50 g mąki gryczanej
    ● 1 łyżka kakao
    ● łyżeczka proszku do                  pieczenia
    ● szczypta soli
    ● odżywka waniliowa 20 g          lub  2 łyżki ksylitolu i                aromat waniliowy
    ● 1 łyżka oleju kokosowego
    ● 3 łyżki mleka
    ● 2 łyżki jogurtu                              naturalnego
Nadzienie:
    ● Pół szkalnki jogurtu                   greckiego
    ● 1 banan dojrzały ja                    niestety nie miałam i                  dodałam odżywkę

Wymieszać suche składniki i mokre w oddzielnych miskach. Dodać mokre.do suchych. Wyrabiać do momentu utworzenia kuli z ciasta. Może się trochę kleić.
Schłodzić ciasto w lodówce przez pół godziny.  Nagrzać piekarnik do 160 st. Wyłożyć ciasto na folie spożywcza, przykryć drugim kawałkiem i ostrożnie rozwałkować . Wycinać małe kółeczka z ciasta. Wyłożyć na papier do pieczenia.  Piec około 7-10 min. Ostudzić.
Składniki na nadzienie zblendowac razem na gładką masę i przekładać ciastka :) najlepiej schłodzić przez jakis czas w lodówce :)
P.S. Do ciasta przyda sie trochę cierpliwości :)

 




MUGCAKE MALINOWO- JABŁKOWE
Składniki:
    ● 50 g mąki owsianej
    ● miarka odżywki ok.10-15g
    ● opcjonalnie słodzidło
    ● 1 łyżeczka proszku do                pieczenia
    ● 2 białka jaj
    ● 2 łyżki mleka
    ● 2 łyżki musu jabłkowego          domowej roboty
    ● 80-100 g mrożonych                  malin
Wszystkie składniki razem wymieszać. Wyłożyć so szklanej miseczki. Włożyć do mikrofalówki na pełną moc na około 3 min. Jeśli ciastko będzie tego wymagało można trzymać dłużej. Podawać z dowolnymi dodatkami.  
Ja jutro biorę na wynos do pracy z jogurtem greckim lub masłem orzechowym :) 






Polecam i smacznego :) 


   


4 komentarze:

  1. Fit oreo przedstawiają się przepysznie, muszę wypróbować na dniach, kiedy tylko kupię sobie odżywkę waniliową :)
    Zapraszam: nakrywka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Oba przepisy zdecydowanie do wypróbowania!

    OdpowiedzUsuń
  3. Narobiłaś mi mega ochoty na fit oreo ! Świetny blog, obserwuję:D

    OdpowiedzUsuń