wtorek, 23 września 2014

F jak FITNESS BLENDER :D słów kilka o polecanch przeze mnie treningach internetowych :D

Na Internecie możemy znaleźć masę najprzeróżniejszych, najwymyślniejszych i różnych stopniem zaawansowania treningów :D wybór jest tak ogromny że czasem ciężko wybrać.. Pamiętam ja sama na początku próbowałam coś wybrać i nie mogłam się zdecydować :D
Dzisiaj przedstawię Wam kilka według mnie godnych polecenia treningów  :D
Zacznę od F :D jak FITNESS BLENDER

Fitness Blender to kanał na You Tube prowadzony przez sympatyczną parę, Kelli i Daniela, których pasją i sposobem na życie jest sport :D
Według mnie to kanał z największym wyborem zestawów. Znajdziemy tam treningi na poszczególne partie ciała jak brzuch, nogi, pośladki ale także wiele wiele kardio, HIIT'ów, treningów z obciążeniem, rozciągania, jogi, pilatesu, przy użyciu ketellbela :D Wybór jest przeogromny :D
Zaczynając swoją przygodę ze sportem to właśnie oni towarzyszyli mi najczęściej i to dzięki temu kanałowi pierwszy raz spotkałam się z pojęciem treningu z obciążeniem :D
Poziomy trudności są przeróżne dlatego każdy znajdzie coś dla siebie :D
Bardzo fajne jest również to że przy każdym treningu mamy podany licznik, który odmierza nam czas,ilość spalanych kalorii ale wiadomo że nie ma co się dokładnie na tym wzorować bo każdy ćwiczy inaczej :D Na początku każdego filmu mamy zaznaczone czy będziemy potrzebować czy nie jakiś sprzęt co według mnie jest super sprawą :D tutaj mamy wszystko podane od razu czarno na białym :D Podane jest również czy w danym programie uwzględniono rozgrzewkę i rozciąganie czy nie, a także ilość i czas wykonywania każdego ćwiczenia :D
Sposób wykonywania ćwiczeń jest dobrze opisany, osoba która wykonuje ćwiczenia jest dobrze widoczna ponieważ ćwiczy na białym tle, nie ma niczego co by nas rozpraszało :D

Kanał ten ma wiele zalet ale według mnie największą jest różnorodność ćwiczeń :D każdy trening jest inny, ma inny stopień zaawansowania, i inny stopień wykonywania :D Bardzo lubiłam z nimi ćwiczyć właśnie za tą różnorodność i fajne efekty :D Sama nie wiem dlaczego całkowicie z nich zrezygnowałam i ostatnio coraz częściej o nich myślę :D bo naprawdę przynosiły efekty :D
Kto z Was jeszcze nie próbował koniecznie musi się z nimi zapoznać :D


Co do pozostałych kanałów i treningów na YT godnych polecenia jest jeszcze kilka z którymi ćwiczyłam i również przynosiły one efekty :D
  1. Zuzka Light i jej ZWOWY. Trochę bardziej zaawansowane treningi choć dla chcącego nic trudnego i według mnie każdy może dobrać coś pod siebie :D Treningi są krótkie ale dają w kość :D i dają super efekty :D Przyznam się że do tej pory nie wykonałam wszystkich ZWOW'ów . Tutaj znajdziecie wszystkie jej treningi :D
  2. Fitappy. Polski kanał na YT prowadzony przez sympatyczną blondynkę :D filmiki są darmowe i również znajdziemy ćwiczenia na poszczególne partie ciała ale także np. trening tabaty :D który często wykonuje :D Kanał na YT
  3. Mel B. Chyba nikomu nie trzeba jej przedstawiać :D większość z was napewno choć raz spróbowała z nią ćwiczyć. Ja jej treningów już nie wykonuje ale wykonywałam na samym początku i bardzo dobrze mi się z nią ćwiczyło :D potrafiła swoją siłą i entuzjazmem zarazić mnie w chwilach gdy nie dawałam rady :D
  4. Blogilates. Treningi prowadzone przez młodą instruktorkę fitness Cassey Ho. Na jej kanale można znaleźć przeróżne treningi na każdą partię ciała, o różnym poziomie zaawansowania :D Kanał na YT
  5. Body Rock. Wykonywałam kilka treningów głownie z udziałem Lisy :D programy są bardzo zróżnicowane i według mnie nie dla początkujących ale każdy może spróbować swoich sił :D Kanał na YT
  6. XHIT DAILY. Masa ćwiczeń na każdą partię ciała. Mi głównie ten kanał kojarzy się z Rebbeką - Louise z którą głownie ćwiczyłam wybierając ten kanał :D jest bardzo energiczną i głośną kobietką. Również znajdziemy tam różne poziomy trudności :D Kanał na YT
Kanałów i trenerek jest masa a to z kim i co będziemy ćwiczyć zależy wyłącznie od Nas i od tego co najbardziej przypadnie nam do gustu.
Ja obecnie nie korzystam z żadnego z wyżej wymienionych ale tylko dlatego że mam swój 8 tygodniowy plan treningu siłowego którego się trzymam :D ale coraz bardziej mam ochotę na powrót do Fitness Blendera i może po zakończeniu obecnego planu treningowego wrócę do ich zestawów.. 


15 komentarzy:

  1. ale pyszności :D a co do treningów, jeśli nie siłownia, to Mel B :) tylko i wyłącznie.

    ps. obserwuje:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo :D ja teraz już też :D

      Usuń
  2. ja jednak wole silownię ;))) ale jakbym miala wybrac to raczej miedzy zuzka a mel B :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też tylko siłownia :D ale gdyby nie ona to tak jak ty zuzka i fitness blender :D

      Usuń
  3. Kiedyś ćwiczyłam z Mel B, teraz już robię tylko swoje treningi, ale lubiłam bardzo jej ćwiczenia:)
    www.llealicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla Melka najlepsza! :D Ćwiczę czasem z nią. Póki co wyzwanie aerobowe w trakcie, a potem siłownia. ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Siłownia polecam jak najbardziej :D ja mam domową i jestem zadowolona :D

      Usuń
  5. Ja zaczynałam z Mel B i Ewką, jak wiele dziewczyn :) A teraz po prostu ubóstwiam Fitness Blender. Czy chcę lżejsze ćwiczenia, czy cięższe, zawsze coś się znajdzie. Teraz polubiłam ich ostatni 5-dniowy zestaw ćwiczeń :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybór ich treningów powala z nóg :D do wyboru do koloru dla każdego coś dobrego :D

      Usuń
  6. Mel B zaczynałam, więc sentyment zostaję, ale uwielbiam FitnessBlender i Zuzkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba tak jak większość.. Ewka i Mel :D ja też zawsze będę o nich pamiętać :D

      Usuń
  7. Zuzkę uwielbiam za różnorodność i wycisk a Mel B za świetną energię! Do Fitness Blender nie do końca mogę się przekonać, ale jak tak zachęcasz to może zrobię jeszcze jedno podejście ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. też robiłam kilka podejść :D bo na początku jakoś mi z nimi nie szło :D trzeba się do nich przekonać :D bo mają naprawdę fajne zestawy i przeogromny wybór :D

    OdpowiedzUsuń
  9. http://ilovefit.pl/fitness-blender/ polecam także kilka filmikow video zebrałam do kupy by łatwiej było początkoująctm :)

    OdpowiedzUsuń