niedziela, 28 września 2014

Bananowo-kakaowe ciastko migdałowe z orzechami włoskimi :D

Dzisiejszych wypieków z użyciem mąki migdałowej ciąg dalszy :D Ciastko jest mega sycące, zdrowe, pyszne i idealne na podwieczorek, lub na drugie śniadanie do pracy :D Polecam jeśli lubicie różnego typu chlebki bananowe :D dodatek orzechów włoskich to był strzał w dziesiątkę :D
Przepis jest na jedną porcję i mój wczorajszy różowy zakup w Ikei świetnie się sprawdza :D sylikonowe formy przeróżnego kształtu to według mnie świetny gadżet w FIT kuchni :D



CIASTKO BANANOWO-KAKAOWE Z MĄKI MIGDAŁOWEJ Z DODATKIEM ORZECHÓW WŁOSKICH
Składniki:
  • mąka migdałowa 50 g
  • banan
  • 2 białka jaj
  • 1 łyżka gęstego jogurtu greckiego
  • 1 łyżka puree z dyni możecie zastąpić np. z jabłek
  • kilka orzechów włoskich pokrojonych
  • łyżeczka kakao
  • łyżeczka proszku do pieczenia
  • cynamon
  • słodzidło :D ja użyłam odżywki :D
Wykonanie:
Mega proste i szybkie :D wszystko razem zblendowałam i włożyłam do foremki :D pieczemy w nagrzanym piekarniku do 220-250 st. przez około 35-45 min :D i gotowe :D







U mnie dziś szykuje się cheat meal na obiad pewnie w postaci kebaba z kurczaka :D a wy jak tam cheatujecie?? :D
Smacznego :D

2 komentarze:

  1. O rany, ale pychota! Chciałabym kiedyś kupić sobie mąkę migdałową :)
    Cheat meale... ja lubię pizze, tortille..albo kawał dobrego ciasta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mąka migdałowa ma specyficzny smak :D warto poeksperymentować :D
      U mnie cheat meal co dwa tygodnie raczej wypada :D

      Usuń