czwartek, 18 września 2014

A co dobrego do pracy ??? :D

Dziś same pyszności u mnie gościły i aż z chęcią poszłam do pracy :D
Jak to bywa w te dni gdy mam więcej pracy torebka wypełniona po brzegi jedzonkiem :D drugie śniadanie i obiadek zjedzone poza domem :D
Na drugie śniadanie miałam przepyszne ciacho a la Kinder mleczna kanapka :D a na obiadek naleśniki (tortille) gryczane z sałatka z łososia wędzonego :D oba dania napewno powtórzę przy okazji takich dni jak ten gdy jestem dłużej poza domem :D są łatwe w transporcie i dobrze smakują zarówno ciepłe jak i na zimno :D a przede wszystkim są zdrowe, łatwe i szybkie do zrobienia :D


CIACHO A LA KINDER MLECZNA KANAPKA
Składniki :
  • 1 banan
  • 1 jajko
  • łyżeczka kakao
  • płaska łyżeczka proszku
  • 20-30 g mąki owsianej
  • jeśli używacie dodajcie miarkę odżywki waniliowej jeśli nie sam aromat wystarczy i jeśli lubicie bardzo słodkie możecie sobie jeszcze dosłodzić (stawia, ksylitol)
Wszystko razem dobrze mieszamy, ja użyłam blendera i do mikrofalówki na dwie minuty na pełną moc. Studzimy i przekładamy masą : serek twarogowy+ w moim wypadu odrobinka odżywki waniliowej jeśli nie używacie dodajcie odrobinkę słodzidła, wanilie i np. łyżkę wiórków kokosowych :D ja moje ciacho przełożyłam masą rano :D






TORTILLE GRYCZANE Z SAŁATKĄ Z ŁOSOSIA WĘDZONEGO
Składniki na naleśniki:
  • mąka gryczana 50 g
  • białko jaja
  • ulubione przyprawy
  • woda dla odpowiedniej konsystencji
Wszystko mieszamy i smażymy naleśniki :D z tych proporcji mi wyszły dwa grubsze naleśniki :D zrobiłam grubsze specjalnie żeby były bardziej wytrzymałe :D

Składniki na sałatkę:
  • łosoś wędzony 100 g
  • kukurydza
  • sparzony por
  • pomidorki koktajlowe
  • ogórek
  • bazylia
  • pół łyżeczki przecieru
  • troszkę jogurtu
  • przyprawy : czosnek, pieprz, oregano, nie dawałam soli ponieważ ryby wędzone są same z siebie słone :D dodajcie przyprawy jakie lubicie :D
Wszystko razem mieszamy i możemy odstawić na jakiś czas do lodówki żeby się "przegryzło". Wczoraj jak próbowałam była dobra ale jak zjadłam dziś to była jeszcze lepsza :D Nadziewamy naleśniki i możemy zawinąć we folię :D




Smacznego :D

8 komentarzy:

  1. mmmM! pycha! już zapisuję przepis i na pewno wykonam! <3
    www.llealicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Aduś zbierałam się do zrobienia mlecznej kanapki i dziś wreszcie nadszedł ten dzień ale nie wyszło :( nie dodałam tylko odżywki białkowej. Konsystencja przypomina mokry zakalec :( w mikrofali pięknie rosło a jak otworzyłam wszystko opadło :( proszę pomóż!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ono troszkę opada :) spróbuj dodać więcej maki owsianej albo wiorkow kokosowych :) kurcze mi zawsze wychodzi mężowi czesto robie :) ale myślę że więcej maki załatwi sprawę :)

      Usuń
  3. Dzięki Adusia, sprawdzę i zdam relację :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie daj znać :) ale myślę że mąka załatwi sprawe :)

      Usuń
  4. Jestem w szoku! Zrobiłam I wyszło! Jest extra, najszybsze ciasto jakie kiedykolwiek robilam:d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie wiesz jak bardzo się cieszę że Ci smakowało :)

      Usuń